بازدید دانش‌آموزان مدارس از نمایشگاه هفته‌ی ملی کودک

نمایشگاه هفته‌ی ملی کودک در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صبح‌ها میزبان دانش‌آموزان مدارس است که برای بازدید از این نمایشگاه به کانون می‌آیند.

به ‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هفته‌ی ملی کودک در بخش نمایشگاهی از 15 تا 21 مهر 1396 هر روز صبح میزبان دانش‌آموزان مدارس دخترانه و پسرانه‌ی تهران است.

دانش‌آموزان طی هماهنگی‌های انجام شده‌ی مدارس در گروه‌های مختلف برای بازدید از نمایشگاه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون حضور می‌یابند.

در بازدید دانش‌آموزان برنامه‌های متنوعی چون آشنایی با غرفه‌های مختلف بخش نمایشگاهی، اجرای مسابقه، نمایش و بازی به صورت گروهی از سوی مربیان کانون در گروه‌های مختلف و متناسب با مقطع تحصیلی آن‌ها در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این دانش‌آموزان در غرفه‌های نقاشی، سفال‌گری، انیمیشن، عکاسی، خوش‌نویسی و... نیز حضور می‌یابند و امکان تجربه‌ی این فعالیت‌ها را در بازه‌های زمانی مشخص و زیرنظر مربی کارگاه دارند.

استقبال اولیای مدارس و دانش‌آموزان از نمایشگاه هفته‌ی ملی کودک چشم‌گیر است.

علاوه بر دانش‌آموزان، کودکان مقطع پیش‌دبستانی و مهدکودک‌های تهران نیز برای بازدید در نمایشگاه حضور می‌یابند و بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه متناسب با سن این گروه بیشتر به بازی و نقاشی و شعر و داستان اختصاص می‌یابد.

هفته‌ی ملی کودک از 15 تا 21 مهر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو بخش نمایشگاهی و نشست‌های تخصصی واقع در خیابان حجاب برپا است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =