از حقوق کودکان حمایت کنیم

انجمن حمایت از حقوق کودکان در نمایشگاه هفته ملی کودک به معرفی برنامه‌های خود و شیوه‌ی همکاری خیران با این مجموعه می‌پردازد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، صدای یارا یکی از فعالیت‌های برجسته‌ی «انجمن حمایت از حقوق کودکان» طی سال‌های اخیر در راستای خدمت‌رسانی به تمامی کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها بوده است. صدای یارا که از دی سال 79 فعالیت خود را آغاز کرده است به کودکان و نوجوانان مشاوره‌ی تلفنی می‌دهد. تمام مخاطبان کودک و خانواده‌های آن‌ها ضمن تماس با شماره‌ی 42152 می‌توانند از مشاوره‌ی امن برخوردار شوند.

به گفته‌ی غرفه‌دار انجمن حمایت از حقوق کودکان در نمایشگاه هفته ملی کودک،‌ راه‌اندازی و مدیریت خانه‌های کودک شوش و ناصرخسرو و انجام پروژه‌های آموزشی و مددکاری اجتماعی در آن‌ها از دیگر فعالیت‌های این انجمن است.

بر همین اساس، این انجمن در سال 1373 با هدف تفهیم، تبلیغ و ترویج اصول پیمان‌نامه جهانی حقوق کودک تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرده است و برخی از فعالیت‌های آن آموزش کنوانسیون حقوق کودک و اطلاع‌رسانی به نهادها و سازمان‌های اجتماعی در مورد کودکان، آموزش شیوه‌های فرزندپروری، تلاش برای کاهش و پیش‌گیری از بدرفتاری و... است.

در روزهای هفته ملی کودک که تا 21 مهر 1396 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب ادامه دارد، بازدیدکنندگان می‌توانند اطلاعات دقیق‌تری در مورد این انجمن کسب کنند .

نشانی پایگاه این انجمن www.irsprc.org اعلام شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =