مدد و مهربان هلال احمر، مروج انسان دوستی

کانون غنچه‌های هلال‌احمر با برنامه‌های متنوع اصول هفت گانه‌ی سازمان هلال‌احمر را به خردسالان و کودکان معرفی می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، غرفه‌ی سازمان جمعیت هلال‌احمر در نمایشگاه هفته ملی کودک میزبان علاقه‌مندان است.

مخاطبان می‌توانند با راهنمایی غرفه‌داران با فعالیت‌های متنوع این سازمان در حوزه‌ی کودک و نوجوان آشنا شوند. ماهنامه‌ی «ماه مهربان» نشریه‌ای است که از سوی این سازمان برای کودکان منتشر می‌شود و هر ماه به دست مخاطبان می‌رسد.

این جمعیت با تشکیل «کانون غنچه‌های هلال‌احمر» در هشت سال گذشته تلاش کرده است تا خردسالان و کودکان با مفاهیمی همچون کمک‌های اولیه، بشر دوستی، عیادت از سالمندان، کمک به روشندلان، طبیعت دوستی آشنا شوند. مدد و مهربان عروسک‌های این سازمان‌اند که با حضور در مهدکودک‌ها خردسالان را با این مفاهیم آشنا می‌کنند.

همچنین شماره‌ی 6427 تلفن گویای کانون غنچه‌های هلال‌احمر است که در شبانه‌روز بیش از 100 قصه را با موضوع‌های متنوع برای شنوندگان بازگو می‌کند.

آن دسته از والدین که علاقه‌مند به آشنایی هر چه بیش‌تر فرزندان‌شان با اهداف هلال‌احمراند می‌توانند نسبت به ثبت‌نام فرزندان‌شان در مهد کودک‌ها با عنوان «هم‌یار هلال‌احمر» اقدام کنند.

نمایندگان هلال احمر تا 21 مهر 1396 در نمایشگاه ملی هفته کودک پاسخ‌گوی دیگر سوال‌های علاقه‌مندان هستند.

این نمایشگاه در محل مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =