نامزدهای دو بخش "داستان کودک و خردسال" و "داستان نوجوان" جشنواره کتاب شناخته شدند

نامزدهای دو بخش "داستان کودک و خردسال" و "داستان نوجوان" شانزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هیئت داوران در بخش "داستان کودک و خردسال" 124 اثر و در بخش "داستان نوجوان" 51 اثر را ارزیابی کردند.
بر همین اساس، هیأت داوران بخش "داستان کودک و خردسال" کتاب‌های "خواب‌های خوشمزه" و "به عروسی من بیا" اثر سرور کُتبی، "ماه و روباه و کلاغ" اثر زهره یحیی‌پور از انتشارات به‌نشر، "گرگ سایه‌ای" اثر فاطمه مشهدی‌رستم از انتشارات طرح و اجرای کتاب، "پی‌تی‌کو... پی‌تی‌کو..." اثر فرهاد حسن‌زاده و "کلید کوچولو" اثر ابراهیم قدردان هر دو از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به عنوان نامزدهای این بخش معرفی کردند.
بر اساس این گزارش، در بخش "داستان نوجوان" کتاب‌های "باغ وحشت" نوشته‌ی راحیل ذبیحی، "آخر بازی" نوشته‌ی نسترن فتحی از انتشارات چکه و شهر قلم، وقتی "مُژی گم شد" نوشته‌ی حمیدرضا شاه‌‌‌‌آبادی، "اتاق تاریک" نوشته‌ی محمد بکایی و "دلقک" نوشته‌ی هدا حدادی هر دو از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نامزد شدند.
برگزیدگان شانزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان روز 18 تیر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون استان تهران واقع در خیابان حجاب معرفی می‌‌شوند.