برنامه‌های جشنواره کتاب و روز ملی ادبیات کودک و نوجوان تشریح می‌شود

برنامه‌های شانزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان و روز ملی ادبیات کودک و نوجوان در نشست رسانه‌ای با حضور مدیرعامل کانون تشریح می‌شود.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سیدصادق رضایی مدیرعامل کانون و حمید نوایی‌لواسانی دبیر شانزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان به تشریح برنامه‌های این جشنواره و روز ملی ادبیات کودک و نوجوان برای خبرنگاران رسانه‌های گروهی خواهند پرداخت و به سوال‌های آنان پاسخ می‌گویند.
بر همین اساس، نشست رسانه‌ای تشریح برنامه‌های شانزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 5 تیر 1392 در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌ هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.
در عین حال نمایشگاهی از مجموعه‌ بهترین کتاب‌های منتشر شده در 6 سال گذشته هم‌زمان با جشنواره کتاب کودک و نوجوان از 15 تا 18 تیر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا می شود.
در این نشست همچنین پوستر این جشنواره و تعدادی از کتاب‌های چاپ جدید کانون توسط مدیرعامل کانون رونمایی می‌شود.
گفتنی است روز سه‌شنبه 18 تیر هم‌زمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان طی مراسمی برگزیدگان شانزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان جوایز خود را دریافت خواهند کرد.