نمایشگاهی از 366 عنوان کتاب برگزیده ناشران کودک و نوجوان

هم‌زمان با شانزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان نمایشگاهی از 366 عنوان کتاب برگزیده ناشران، تا 18 تیر در نگارخانه کانون برپاست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این نمایشگاه مجموعه‌‌ای از برترین کتاب‌های برگزیده ناشران در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی که صاحب عنوان‌هایی مانند تشویق و سپاس، لوح تقدیر، دیپلم افتخار، تندیس، کتاب سال و یا عناوینی مشابه در سال‌های 86 تا 90 شده‌اند، در معرض دید مخاطبان قرار دارد.
بر همین اساس، کتاب‌های برگزیده 14 ناشر ایرانی همچون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شباویز، چرخ و فلک، نشر نور و نار، موسسه فرهنگی هنری سلوک افلاکیان، قطره، نشر مرکز، محراب قلم، قدیانی، فاطمی، طلایی، طرح و اجرای کتاب، سروش و آفرینگان در این نمایشگاه به علاقه‌مندان معرفی می‌شود.
در بخش بین‌‌الملل نیز، آثار برگزیده جایزه آسترلید لیندگرن، براتیسلاوا، بخش اپرا پریما بولونیا، شارلوت زولوتو، تصویرگری کالد کات، تئودور سوس، مدال طلای مون بیم، تصویرگری پورابل پره، بخش داستان تصویری کیت گرین وی و روبرت اف. بسیبرت به نمایش گذاشته شده است.
این نمایشگاه تا 18 تیر از ساعت 9 صبح تا 19 در نگارخانه مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب پذیرای علاقه‌مندان است.
شانزدهمین جشنواره کتاب روز 15 تیر کار خود را آغاز کرد و 18 تیر هم‌زمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان با اهدای جوایز به برگزیدگان پایان می‌یابد.