برپایی 4 نشست تخصصی در چهارمین روز بازار تئاتر کودک و نوجوان

بازار تئاتر کودک و نوجوان در چهارمین روز (11 تیر) شاهد برپایی چهار نشست تخصصی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، نشست‌های تخصصی، «کانون مخاطبان تئاتر» ساعت 10، «قصه‌گویی از شاهنامه» ساعت 11، «چشم انداز تئاتر تئاتر کودک و نوجوان از نگاه دبیران جشنواره‌ها» ساعت 15 تا 17:30 و «ضرورت‌ها و کاربردهای فانتزی در نمایش کودک و نوجوان» ساعت 18 تا 19:30 در سالن کنفرانس شماره 1 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
همچنین رادیو تئاتر «پیراهن جدید آقای شب» به کارگردانی علیرضا آقایی از ایلام ساعت 16:30 در سالن غدیر اجرا خواهد شد.
از دیگر برنامه‌های چهارمین روز بازار تئاتر کودک و نوجوان می توان به کارگاه‌های تخصصی «فنون تئاتر مشارکتی در تئاتر کودک و نوجوان» با حضور ظفر قهرمانی‌نژاد (پلاتوی شماره 1)، «رویکرد بیوگرافی‌وار و آوازی در شیوه تئاتر کاربردی» با حضور مالته‌فیفر از آلمان (پلاتوی شماره 2) و «نیاز به فانتزی و استفاده از آن در تئاتر کودک و نوجوان با حضور کریستین پالاسیوس از آرژانتین (نگارخانه) اشاره کرد. این نشست‌ها ساعت 9 تا 12:30 برگزار خواهند شد.
نمایش «چوبانلار» مهدی صالح‌یار از آذربایجان غربی ساعت 18، «یک دنیای وارونه وارونه» رعنا قادری از تهران ساعت 18:30، «صدای جوجه» آذر مبارکی از تهران ساعت 19:30 نیز در چهارمین روز بازار تئاتر کودک و نوجوان در فضای باز اجرا خواهند شد.
در این روز دو نمایش صحنه‌ای «پهلوان کچل» فهیمه میرزاحسینی از تهران در دو سانس، 10 و 17:30 و «پینوکیو پدر می‌شود»  کار سجاد طهماسبی از تهران ساعت 11 و 18:30 به ترتیب در سالن بوستان و گلستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.
بازار «تئاتر کودک و نوجوان» با شعار «امروز، کودکی را به تئاتر ببریم» تا 12 تیر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برپاست.