کد خبر: 219579
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۷
بازار تئاتر ایران حرکتی ارزشمند است

اویسن اولزبرگ براگر ، نماینده اسیتژ کشور نروژ گفت: نمونه بازار تئاتر کودک و نوجوان را در دیگر جشنواره‌‌های بین‌المللی ندیدم و این حرکت بسیار ارزشمند است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، وی حضور کودکان در زمان اجراهای صحنه‌ای این رویداد را مثبت ارزیابی و اظهار داشت: نمونه این اتفاق را در دیگر جشنواره‌های بین‌المللی ندیدم و برایم جالب بود که کودکان به تماشای نمایش‌ها دعوت شدند.
وی گفت: حضور کودکان در کنار هنرمندان، استادان و منتقدان تئاتر، به ما کمک می‌کند واکنش مخاطبان اصلی خود را بی‌واسطه مشاهده کنیم و شاهد شادی یا ناراحتی آن‌ها باشیم. این تعامل مستقیم در ارتقای کیفیت نمایش‌های بعدی که قرار است برای کودکان ساخته شود، موثر است.
به گفته نماینده کشور نروژ در بازار تئاتر کودک و نوجوان، برگزاری این رویداد و گردهم‌آیی هنرمندان و منتقدان و بحث و گفت‌و‌گو درباره آثار و ابزار نمایشی اتفاق بسیار مثبتی است.
اویسن اولزبرگ براگر افزود: برگزاری بازار تئاتر کودک و نوجوان برای من بسیار محترم است و تصور می‌کنم مسوولان ایران با تغیرات اندکی می‌توانند دوره بعدی این رویداد را به شکل بسیار بهتری برگزار کنند.
بازار تئاتر کودک و نوجوان با شعار «امروز، کودکی را به تئاتر ببریم» تا 12 تیر در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برپاست.