اعضای کانون خراسان جنوبی صاحب آب‌نبات صورتی می‌شوند

مجموعه آثار برگزیده اعضای آفرینش‌های ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی طی سه سال گذشته در مجموعه‌ای با عنوان «آب‌نبات صورتی» منتشر می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیرکل کانون خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی سال جاری، مجموعه آثار منتخب اعضای آفرینش‌های ادبی کانون استان طی سه سال گذشته، در قالب مجموعه‌ای با عنوان " آب‌نبات صورتی" منتشرخواهد شد.
عبدالرضا صمدی اضافه کرد: مجموعه آب‌نبات صورتی، به منظور تشویق اعضا به نوشتن خلاق و پرورش استعدادهای ادبی کودکان و نوجوانان در83 صفحه مصور، تدوین شده است.
وی افزود: این کتاب که 77 اثر ادبی را در قالب شعر و داستان در خود جای داده، در قطع وزیری در حال چاپ است.
صمدی با اشاره به این‌که کتاب «آب‌نبات صورتی» به وضوح رشد توان نوشتاری اعضا را طی سال‌های 89 ، 90، 91 نشان می‌دهد گفت: اعضا می‌توانند با نوشتن نام و امضاء خودشان در صفحه نخست کتاب - که جای آن از قبل پیش‌بینی شده است - این کتاب را به خانواده، دوستان یا افراد مورد علاقه‌ی خود هدیه کنند.
مدیر کل کانون خراسان جنوبی یادآور شد: مراسم رونمایی از کتاب «آب‌نبات صورتی» هم‌زمان با هفته کتاب وکتاب‌خوانی برگزار خواهد شد.
هفته کتاب و کتاب‌خوانی از 24 لغایت 30 آبان برگزارمی‌شود.