اجرای برنامه‌ی «کتاب و فرهنگ عاشورایی» در کانون بهبهان

ویژه برنامه‌ی «کتاب و فرهنگ عاشورایی» هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی در مرکز شماره 1 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهبهان در استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نسرین بازیانی مسوول مرکز شماره یک کانون بهبهان گفت: مربیان این مرکز هم‌زمان با هفته کتاب و ماه محرم کتاب‌های مرتبط با قیام عاشورا را به کودکان و نوجوانان معرفی می‌کنند و بچه‌ها را ضمن تشویق به مطالعه کتاب، با اهداف این قیام بزرگ آشنا خواهند کرد.
وی هم‌چنین قصه‌گویی کتاب "سقای تشنه لب" و معرفی قفسه‌های کتاب کانون و طبقه‌بندی موضوعی آن‌ها را از دیگر برنامه‌های این هفته برای کودکان و نوجوانان در این مرکز معرفی کرد و یادآور شد: برپایی کارگاه‌های ادبی با نوشتن متن ادبی (تکمیل جمله‌ی ناتمام با موضوع کتاب) و اجرای کارگاه تکه ‌چسبانی (کلاژ) با موضوع صحنه‌هایی از عاشورا که در کتاب‌های مختلف مطالعه کرده‌اید نیز دیگر برنامه‌هایی هستند که مربیان این مرکز برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده‌اند و برای آن‌ها تا پایان این هفته اجرا خواهند کرد.
این مسوول فرهنگی خاطر نشان کرد: برنامه‌های گرامی‌داشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی از 25 آبان در این مرکز آغاز شده است و تا 2 آذر 1392 ادامه خواهد داشت.
گفتنی است: کانون پرورش فکری خوزستان در حال حاضر با دارا بودن 52 مرکز فرهنگی هنری، ثابت، سیار و پستی در سطح استان، بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارایه می‌کند.