اعضای کتاب‌خوان مراکز کانون تهران تجلیل می‌شوند

تجلیل از اعضای کتاب‌خوان یکی از ویژه برنامه‌های کانون استان تهران در هفته کتاب و کتاب‌خوانی است.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در آستانه هفته کتاب، کارشناسان فرهنگی  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران ویژه برنامه‌هایی را برای این هفته تدارک دیده‌اند.
برهمین اساس برپایی نمایشگاهی از آثار اعضا و مربیان کتاب‌خوان و کتاب‌یار از 25 آبان تا 2 آذر در نگارخانه آفرینش‌های فرهنگیهنری حجاب از جمله برنامه‌های این هفته است.
 برگزاری نشست تخصصی شناخت شیوه‌های نقد و بررسی کتاب با موضوع «روش شناسی نقد و بررسی کتاب‌های هنر و سرگرمی» از دیگر برنامه‌های این هفته است که با حضور «جمال‌الدین اکرمی» برای مربیان مسوول و فرهنگی‌هنری مراکز کانون روز 28 آبان ماه در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری حجاب برپا خواهد شد.
ویژه برنامه همایش یاران مهربان کتاب با حضور بیش از 300 عضو کتاب‌خوان، کتاب‌یار، انجمن کتاب‌خوانی و اعضای باشگاه کتاب‌خوانان برتر از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد.
هم‌چنین هم زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی از مربیان برگزیده استانی و کشوری گزارمان‌نویسی، مربیان موفق در ارائه طرح و شیوه‌های برگزیده، مراکز موفق در امر توسعه کتاب‌خوانی، مربیان موفق وبلاگ برتر کتاب‌خوانی و برترین پوستر‌های طراحی شده قدردانی به عمل می‌آید.
علاوه براین برنامه‌ها مراکز فرهنگی هنری کانون استان تهران نیز در این هفته برنامه‌هایی را طراحی و اجرا خواهند کرد.
بیست و یکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، از 25 آبان تا 3 آذر در سراسر کشور برگزار می‌شود.