هفته کتاب و اجرای 180 عنوان برنامه در کانون همدان

کانون استان همدان با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی جدیدترین کتاب‌های کانون را در قالب نمایشگاهی در معرض دید علاقمندان قرار داده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، زهرا رضوی معاون کانون استان همدان گفت: درهفته کتاب و کتاب‌خوانی بیش از 180 عنوان برنامه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی برای کودکان و نوجوانان در سراسر استان برگزار می‌شود.
وی گفت: کتاب خواندن برای کودکان و نوجوانان بسیار مفید بوده و بر روی شخصیت آینده آنان تاثیر به‌سزایی دارد. خواندن کتاب می‌تواند کودکان امروز را به افراد سالم و موفق آینده تبدیل کند که مایه افتخار و سرمایه انسانی جامعه شوند.
رضوی تصریح کرد: کانون با انجام فعالیت‌های فرهنگیهنری و ادبی حضوری فعال در نمایشگاه بزرگ کتاب در محل برگزاری دایمی نمایشگاه‌ها خواهد داشت.
وی افزود: برپایی غرفه کتاب و سرگرمی با انجام فعالیت‌های جنبی ویژه کودکان، نقد و بررسی کتاب "آخرین تکه نان" با حضور نویسنده کتاب از جمله برنامه‌ها است.
معاون کانون همدان در پایان اظهار داشت: درهفته کتاب با اهدای لوح و جایزه از اعضا و مربیان برگزیده کتاب‌خوان مراکز کانون همدان و برترین نقد‌های تازه کتاب و گزارمان نویسان برتر استانی تقدیر خواهد شد.
برنامههای هفته کتاب و کتاب‌خوانی در سراسر کشور از 25 آبان تا 2 آذر برگزار می‌شود.