مشارکت «خانه به خانه» بندرترکمنی‌ها در مسابقه کتاب‌خوانی

هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی مرکز فرهنگی هنری کانون بندرترکمن در استان گلستان مسابقه‌ای با عنوان «خانه به خانه» برگزار کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در مسابقه کتاب‌خوانی«خانه به خانه»، مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرترکمن پنج جلد کتاب را متناسب با گروه‌های سنی مختلف به اعضای مرکز معرفی و سوال‌هایی را از متن کتاب‌ها مطرح و به همراه پاسخ‌نامه‌ای در اختیار کودکان و نوجوانان قرار دادند تا با مطالعه این کتاب‌ها به سوالات پاسخ بگویند.
 این برنامه با هدف تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه مفید و محتوایی کتاب‌ها و توسعه و تعمیق فرهنگ کتاب‌خوانی در میان کودکان و نوجوانان توسط مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون بندرترکمن طراحی و اجرا شد.
برای شرکت در این مسابقه کتاب‌های «این همه تلق و ملق»، «زرد و صورتی»، «مرد جوان و خیاط حیله‌گر»، «قندیل کوچک» و«هنوز روز چهارم نیامده بود» به کودکان ونوجوانان معرفی شد.
گفتنی است: از برگزیدگان این مسابقه روز 29 آبان هم‌زمان با جشنواره « پارک دانش» تقدیر به عمل خواهد آمد.
 بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی از 25آبان تا 2 آذر در تمامی مراکز فرهنگی‌هنری کانون با ویژه‌برنامه‌های مختلف در زمینه ترویج کتاب‌خوانی در میان کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.