زنگ آغاز جشن کودکان به صدا درمی‌آید

صدای خنده و شادی کودکان ایران از فردا در سراسر کشور طنین‌انداز خواهد شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،‌ جشن‌های هفته ملی کودک ایران با برنامه‌های گسترده در تمامی مراکز کانون در سراسر کشور و در تهران در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد.
بنابراین گزارش اجرای نمایش‌های شاد و مفرح، حضور هنرمندان سیما و نویسندگان و شاعران، اجرای موسیقی و نمایش‌های سرگرم‌کننده و ده‌ها برنامه متنوع دیگر تنها بخشی از مراسم هفته ملی کودک ایران است.
اهدای کتاب به کودکان در  برخی از  خطوط پروازی سراسر کشور، راه‌اندازی قطار کودکی و اختصاص واگنی ویژه برای کودکان در مسیر تهران کرج، برگزاری نمایشگاه سازمان‌های دولتی و غیردولتی با همراهی تشکل‌های مردم‌نهاد در فضایی به وسعت 10هزار متر مربع در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و برپایی نشست‌های تخصصی از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک است.
از سوی دیگر سازمان زیباسازی شهر تهران  با نصب تابلوهای متحرک و کانون با نصب 12 بالن تبلیغاتی در سراسر شهر به استقبال هفته ملی کودک ایران می‌روند و پایتخت ایران را تبدیل به شهر دوست‌دار کودک خواهند کرد.
هفته ملی کودک ایران در روزهای 15 تا 21 مهر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور برگزار می‌شود.