لبخند پایتخت ایران به کودکان

پایتخت ایران برای برگزاری جشن هفته ملی کودک ایران آماده می‌شود و دعوت‌نامه‌های حضور در این جشن در سراسر شهر خودنمایی می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی‌و امور بین‌الملل کانون، با نزدیک شدن به زمان برگزاری هفته ملی کودک ایران (‌15 – 21 مهر) سازمان زیباسازی شهرداری تهران، شهر را با پوسترها و شعارهای هفته ملی کودک آذین بسته است.
هادی مظفری معاون فرهنگی و هنری سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اعلام این مطلب افزود: با توجه به اهمیت ارزش‌گذاری بر جایگاه کودکان که آینده‌سازان کشور هستند و با درخواست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این سازمان اقدام به نصب پوسترها و شعارهای هفته ملی کودک ایران در گوشه و کنار شهر تهران کرده است.
وی افزود: به این منظور تاکنون 30 تابلوی متحرک در شهر نصب شده است که با توجه به برگزاری نمایشگاه و جشنواره هفته ملی کودک در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب واقع در منطقه 6 شهرداری، تمرکز این تبلیغات در این منطقه است.
مظفری ضمن استقبال از اقدام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری این مراسم گفت: شهرداری تهران از همکاری با این نهاد با سابقه در حوزه‌ی کودکان و نوجوانان بسیار خوشحال است و امیدواریم که این همکاری در دیگر عرصه‌ها نیز ادامه یابد.
معاون فرهنگی سازمان زیباسازی شهرداری تهران هم‌چنین یادآور شد: شهروندان خردسال برای مدیریت شهرداری تهران دارای اهمیت و ارزش والایی هستند و امیدواریم که در آینده بتوانیم فضای شهری را برای این قشر از جامعه به سطح مطلوبی ارتقا دهیم.
بر همین اساس کانون نیز با مجوز سازمان زیباسازی شهرداری 12 بالن تبلیغاتی هفته ملی کودک ایران را در خیابان‌های حجاب، کمیل، میدان راه‌آهن، بزرگراه آیت‌الله کاشانی، خیابان خالداسلامبولی، خیابان شهید مطهری (‌سلیمان خاطر)، میدان شهدا،‌ خیابان ولی عصر(زعفرانیه)، نیروی هوایی، شهرک غرب، تهران پارس و خیابان سپهبد قرنی نصب شده‌اند.
جشن‌ها و مراسم هفته ملی کودک ایران در روزهای 15 تا 21 مهرماه در تهران و سراسر کشور برگزار خواهد شد.