برنامه‌های گسترده صدا و سیما برای هفته ملی کودک

سازمان صدا و سیما امسال برنامه گسترده‌ای را با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای بزرگداشت« هفته ملی کودک» ایران تدارک دیده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با تفاهم صورت گرفته میان این کانون و سازمان صدا و سیما قرار است در هفته ملی کودک ایران، تمامی شبکه‌های سیما برنامه‌های متناسب با گروه سنی کودک و نوجوان را به نمایش در آورند.
بر این اساس پخش گزارش از برنامه‌های هفته ملی کودک و معرفی فعالیت‌های کانون در برنامه‌هایی مانند «صبح با خبر» شبکه خبر و «امروز تمام نشده» شبکه اول از جمله برنامه‌هایی است که در روزهای 15 تا 21 مهر پخش خواهند شد.
این گزارش حاکی است علاوه بر این، اجرای برنامه‌های زنده توسط هنرمندان برنامه‌های کودک در محل برگزاری جشن هفته ملی کودک ایران در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده از سوی سازمان صدا و سیما در این ایام خواهد بود.
هم‌چنین واحد سیار شبکه جام جم از 15 تا 21 مهر برای پخش برنامه‌های هفته ملی کودک در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری حضور خواهد داشت و برنامه‌های متنوعی را برای پخش در شبکه‌های داخلی و برون مرزی تدارک خواهد دید.