تجلیل از محمد میرکیانی مروج قصه‌گویی

هم‌زمان با آیین پایانی هفدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی درکرمانشاه از محمد میرکیانی به عنوان مروج قصه‌گویی در کشور تجلیل می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این مراسم قرار است ابتدا رضا موزونی مدیر اجرایی جشنواره در سخنانی از روند برنامه‌های این رویداد فرهنگی گزارشی ارایه ‌کند و در ادامه پیام امام جمعه کرمانشاه برای حاضران خوانده می‌شود.
 هم‌چنین در ادامه برنامه‌ها میرجلالدین کزازی مدرس دانشگاه، نویسنده، مترجم و پژوهشگر برجسته ایرانی در زبان و ادبیات فارسی در زمینه اهمیت قصه‌گویی صحبت خواهد کرد.
 هم‌چنین ابراهیم رضایی بابادی استاندار کرمانشاه و علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون نیز در ادامه دقایقی برای حاضران سخنرانی خواهند کرد.
در عین حال قصه‌گویی یکی از مربیان برگزیده کانون، اجرای سرود «بوکه بارانه» توسط کودکان کرمانشاهی و  چندین برنامه‌ متنوع دیگر نیز برای این آیین پیش‌بینی شده است که روز 30 بهمن از ساعت 9 صبح در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی‌هنری آفرینش کانون کرمانشاه آغاز و تا ساعت 12 ادامه خواهد داشت.
محمد میرکیانی نویسنده،کارشناس ادبیات کودک، نمایشنامه نویس و مدرس دانشگاه بیش از سی سال فعالیت در عرصه ادبیات و هنر کودک و نوجوان و تألیف 500 قصه برای آنان، برنده سه دوره کتاب سال و تقدیری جمهوری اسلامی ایران از جمله برنده کتاب سال در بخش نوجوان در سال 86  با کتاب «قصه ما مثل شد» همچنین مدریت گروه کودک شبکه دو و جام جم سیما را در کارنامه‌ی کاری خود ثبت کرده است.
هفدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون ظهر روز 30 بهمن در کرمانشاه  به کار خود پایان می‌دهد.