قصه‌ها‌ به برج میلاد رسید

قصه‌گویان هجدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در برج میلاد تهران برای کودکان کار قصه گفتند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، صدها کودک و نوجوان تحت پوشش نهادهای حمایتی صبح روز 28بهمن با حضور دربرج میلاد تهران پای قصه‌های قصه‌گویان خارجی و داخلی هجدهمین جشنواره بین‌‌المللی قصه‌گویی نشستند.
بر اساس این گزارش، در ادامه اجرای برنامه‌های قصه‌گویان جشنواره بین‌المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مناطق مختلف شهر تهران، این بار کودکان و نوجوانانی که برای بازدید و استفاده از برنامه‌های تدارک دیده شده از سوی سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در طبقه دوم برج میلاد گردهم آمده بودند, شنونده قصه‌ها‌‌ی دو قصه‌گوی جشنواره شدند.
بر اساس این گزارش «خرس کوچولو و قایقش» قصه‌ای بود که نوربرت‌کوبر آلمانی روایت کرد و شادی و نشاط ویژه‌ای را بر چهره‌هایی نشاند که از رنج‌های روزگار خسته‌اند.
همچنین سیده ملیحه قریشی‌زاده مربی مرکز فرهنگی‌هنری کانون طبس در استان خراسان‌جنوبی دیگر قصه‌گویی بود که قصه‌ی «درخت سوخته» را در این مراسم بازگو کرد.
هجدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی صبح 27 بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شده و تا 30 بهمن ادامه دارد.
‌‌