کد خبر: 237853
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
بازدید 4539
تشکیل اولین جلسه کمیته کودک و نوجوان دهه فجر

صبح امروز اولین جلسه کمیته کودک و نوجوان دهه فجر با حضور اعضاء آن در اداره کل کانون استان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان بوشهر، با حضور اعضاء کمیته کودک اولین جلسه این کمیته به ریاست کانون و اعضاء‌ آن: کمیته امداد امام خمینی(ره)، آموزش و پرورش استان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از کارشناسان کانون و با حضور زکیه امیرپور مدیر کل کانون استان برگزار شد.
در ابتدای این مراسم زکیه امیرپورمدیر کل کانون استان،  ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضاء جهت شرکت در این جلسه  از آنان خواست تا به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه های خود وارائه برنامه های پیشنهادی  در این زمینه بپردازند.
در ادامه جلسه اعضاء کمیته کودک به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات و برنامه اجرایی پرداختند که : راهپیمایی نمادین کودکان در تاریخ 20 بهمن ماه با حضور مراکز پیش دبستانی و با مشارکت آموزش و پرورش، برگزاری و اجرای سرودهای انقلابی با حضور اعضاء کودک ، اهدا کتاب ویژه کودکان و برگزاری برنامه جشن دهه فجر در سالن 9 دی با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فضا سازی تبلیغات محیطی با همکاری و مشارکت کمیته امداد امام خمینی و همچنین اجرای نمایش عروسکی  " من وارونه نیستم "  کاری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ایام بهمن ماه برای دانش آموزان می توان اشاره کرد.
در این جلسه محمد علی یزدانشناس معاون اداه کل، نیز به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص فعالیتهای فرهنگی و هنری در ایام دهه فجر پرداخت. همچنین کارشناسان فرهنگی ، هنری و ادبی کانون استان نیز به ارائه برنامه های خود پرداختند که می توان به : برگزاری ویژه برنامه صدای انقلاب، نمایش فیلم در مراکز استان ، برگزاری  جشنواره نمایش عروسکی در مراکز فرهنگی وهنری ، برگزاری نمایشگاه آثارادبی و شعر خوانی و ... می توان اشاره کرد.در پایان پیگیری مصوبات این جلسه نیز به تاریخ 24 دی ماه موکول گردید.
 اولین جلسه کمیته کودک و نوجوان دهه فجر با حضور اعضاء صبح روز 10 دی ماه در اداره کل کانون استان تشکیل شد.