کودکان روستاهای فامنین و بهار، در انتظار کتاب‌خانه‌ی سیار کانون

دو کتاب‌خانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان‌های فامنین و بهار هم‌زمان با جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گشایش می‌یابد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سید محمدرضا جوادی مدیر کل کانون استان همدان در دومین نشست کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر در این استان با اعلام این خبر گفت: علاوه بر راه‌اندازی این دو کتاب‌خانه سیار روستایی، تلاش می‌کنیم مرکز فرهنگی‌هنری کانون در شهرستان سرکان را که مدتی در دست بازسازی قرار داشت را نیز آماده بازگشایی کنیم تا کودکان این شهر بتوانند بار دیگر از خدمات فرهنگی‌ کانون بهره‌مند شوند.
جوادی  با اشاره به این که دهه‌فجر می‌تواند فرصت مناسبی برای توجه بیشتر به مسایل فرهنگی کودکان باشد، افزود: با راه‌اندازی دو مرکز سیار روستایی در شهرستان‌های فامنین و بهار، کودکان و نوجوانان بیش از40 روستای این مناطق تحت پوشش فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرند.
وی در ادامه با ابراز خرسندی از برنامه‌ریزی‌های مناسبی که در این کمیته پیش‌بینی شده خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم در سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی ضمن ایجاد فضای شاد و نشاط‌آور در میان افراد جامعه، خدمات و دست‌آوردهای انقلاب اسلامی  را به کودکان و نوجوانان بیشتر معرفی کنیم.
جوادی یادآور شد برنامه‌های خوبی از سوی کمیته‌ها به منظور ایجاد فضایی شاد، بانشاط و تاثیرگذار در جامعه پیش‌بینی شده که امیدواریم این برنامه‌ها بیشتر در فضاهای عمومی صورت گیرد تا همه افراد جامعه از آن بهره‌مند شوند.
 گفتنی است در این نشست که با حضور نمایندگانی از نمایندگانی از استانداری، صدا و سیما، حوزه هنری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، بهزیستی، شورای هماهنگی ستاد دهه فجر و مسوولان کمیته‌های 9 گانه شهرستانی در سالن کنفرانس کانون برگزار شد، اعضای این کمیته دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را ارایه کردند .