حرکت پنج کتاب‌خانه سیار جدید کانون به سمت روستاهای گلستان

هم‌زمان با جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پنج کتاب‌خانه سیار روستایی و یک فروشگاه سیار محصولات کانون روز 19 بهمن در استان گلستان فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب‌خانه‌های سیار خدمات فرهنگی کانون را به کودکان و نوجوانان روستا‌های شهرستان‌های گرگان، گالیکش، علی‌آباد، آق‌قلا و گمیشان ارایه می‌کنند.
هم‌چنین فروشگاه سیار در تمامی شهر‌ها و روستاهای استان گلستان محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری را به کودکان و نوجوانان عرضه خواهد کرد.
بر اساس این گزارش پنج دستگاه مینی‌بوس کتاب‌خانه ‌سیار روستایی از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش استان گلستان در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گرفته و اداره‌کل کتاب‌خانه‌های عمومی این استان نیز کار طراحی و قفسه‌بندی داخلی آن را انجام داده است.
بر همین اساس قرار است روز 19 بهمن 93 این کتاب‌خانه‌ها و فروشگاه سیار از محل استانداری با حضور استاندار و مسوولان استانی و شهری فعالیت خود را آغاز کنند.
گفتنی ‌است کانون استان گلستان پیش از این 2 کتاب‌خانه سیار، کودکان و نوجوانان روستاهای مرزی و مناطق مختلف شهر گرگان را زیر پوشش خدمات فرهنگی‌ خود قرار می‌داد که با آغاز به کار این پنج کتاب‌خانه، تعداد مراکز ثابت، ‌سیار و پستی کانون در این استان به 21 مرکز افزایش خواهد یافت.