اعضای کمیته کودک و نوجوان با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند

در آستانه سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی، اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی‌(ره) با آرمان‌های آن امام راحل، تجدید میثاق کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه معاونان، مدیران و جمعی از کارکنان و اعضای مراکز کانون استان‌ تهران صبح روز ششم بهمن با نثار گل در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیان گذار انقلاب  تجدید بیعت کردند.
 حاجیان‌زاده در این مراسم خطاب به کودکان و نوجوانان حاضر گفت:  تجدید پیمان شما که در معرکه انقلاب حضور نداشتید با معمار کبیر این انقلاب نشان دهنده این است که ارزش‌های انقلاب اسلامی هرگز کهنه نخواهد شد و همواره زنده است ‌همان‌گونه که شهیدان زنده‌اند همان‌گونه که محبت پیامبر در دل‌های همه‌ی ماست عشق به انقلاب نیز پیوسته مانوس دل‌های ایرانیان است.
وی افزود امروز آمده‌ایم که بگویم ما همه فرزندان این انقلاب هستیم و با رهبر عظیم‌الشان انقلاب پیمان می‌بندیم که همواره با بهره‌گیری از رهنمود‌های ارزشمند ایشان با عزمی راسخ و گام‌های محکم از این دست‌آورد محافظت ‌کنیم.
هم‌چنین در این مراسم بیانیه‌ی کودکان و نوجوانان توسط یکی از اعضای نوجوان کانون خوانده شد که در آن آمده است صدایت، فریادی بود علیه بت‌های جدید و مشرکان این روزگار! و کلامت آیه‌هایی که در  «حرا»ی خودسازی بر دلت تابیده بود.
امت در ایران انصار تو بودند که نزول و آمدنت را به « یثرب انقلاب » انتظار می‌کشیدند انتظار به سر آمد. از مهر بدر سیمایت در افق ایران تابید و در قبای بهشت زهرا، نماز عشق خواندی و هفتاد هزار شهید گلگون کفن در آن روز به تو اقتدا کردند.
و به‌ این‌گونه ولایت تو بر مومنان در شکل نظام اسلامی تحقق یافت و پیامت نافذ، سخنت الفت‌آور و خانه‌ات قبله دل‌ها شد.
 در ادامه این بیانیه می‌خوانیم مدینه انقلاب، پیام تو را به خارج از مرزها صادر کرد. قبایل و احزاب، برای خاموش ساختن این نور، ائتلاف کردند. حسینیه جماران مسجد مدینه انقلابمان بود و امت تو بارها با تو بیعت کردند.
 خوانش زیارت‌نامه امام و اجرای سرود توسط اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان تهران از دیگر برنامه‌های مراسم نثار گل و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) بود که در حرم مطهر ایشان برگزار شد.