اولین مرکز کانونِ مادوان، کلنگ‌زنی می‌شود

مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرِ مادوان استان کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر انقلاب اسلامی کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب افزود: نخستین مرکز فرهنگی و هنری در شهر مادوان، برای استفاده کودکان و نوجوانان در دهه فجرِ امسال، احداث می‌شود.
عیسی گرجی‌زاده گفت: برای آماده‌سازی و کلنگ‌زنی این طرح تاکنون، بیش از 900 میلیون ریال هزینه شده است.
مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیش از یک میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده 180 و 500 میلیون ریال نیز از اعتبارات ملی، برای راه‌اندازی و بهره‌برداری این مرکز فرهنگی هنری، اختصاص یافته است.
گرجی‌زاده تصریح کرد: مجموع اعتبارات اختصاص یافته برای تکمیل و بهره‌برداری فاز اول طرح مرکز فرهنگی هنری مادوان کانون کهگیلویه و بویراحمد، بیش از دو میلیارد و 400 میلیون ریال است که برای تکمیل نهایی به بودجه بیشتری نیاز داریم.
وی عنوان کرد: انتظار می‌رود در صورت همکاری و حمایت مسوولان کشوری و استانی، به‌ویژه استاندار، کودکان و نوجوانان شهر مادوان، تا پایان سال 1394 بتوانند از خدمات و فعالیت‌های کانون بهره‌مند شوند.
مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون 18 مرکز ثابت، سیار و پستی در کهگیلویه و بویراحمد فعال است و راه‌اندازی کانون در شهرهای لوداب، چرام و سوق در اولویت احداث قرار دارد.
گرجی‌زاده افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص مسایل فرهنگی و فرهنگ عمومی کشور، می‌طلبد که همه مسوولان برای تحقق این شعار ارزشی، همکاری لازم را داشته باشند.
وی در پایان گفت: برای بهره‌مند شدن کودکان و نوجوانان دیگر شهرها و بخش‌های استان از خدمات و فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون، نیازمند همکاری مسوولان است.