رونمایی از پوستر لبیک یا رسول ا... در کانون مازندران

در راستای محکوم کردن توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم‌ (ص) و به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران از پوستر «لبیک یا رسول‌ا... » رونمایی کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هم‌زمان با سی ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در پی توهین به ساحت مقدس نبی‌اکرم (ص)، کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی مازندران با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه کربلا مازندران، از پوستر لبیک یا رسول‌ا... رونمایی کرد.
در طراحی این پوستر، از تصویر راهپیمایی عده‌ای از کودکان و نوجوانان با پلاکاردهای «من پیامبرم را دوست دارم» استفاده شد که در افق این تصویر، گنبد سبز مسجد‌النبی روی هاله‌ای از ابر، قرار دارد و در بالای تصویر، نوشته لبیک یا رسول‌ا... گنجانده شده است.
بر این اساس، این پوستر در تعداد زیادی چاپ شده و برای مراکز فرهنگی و هنری کانون مازندران که مسوولیت کمیته‌های کودک و نوجوان دهه فجر شهرستان خود را عهده‌دار هستند، ارسال شده تا با اهدای آن به کودکان و نوجوانان، در روز راهپیمایی 22 بهمن مورد بهره‌برداری قرار گرفته و با محکوم کردن اقدام گستاخانه مجله فرانسوی و هتک حرمت به رسول مکرم اسلام(ص) ارادت خود را به ساحت مقدس آن حضرت‌ (ص) نشان دهند.
گفتنی است: کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی با مسوولیت اداره‌کل کانون مازندران، عهده‌دار برنامه‌سازی و انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوانان است و با انجام جلسات کارشناسی با حضور دستگاه‌های مرتبط با حوزه کودک و نوجوان و اجرای صدها برنامه، برای اهداف مورد نظر، در استان مازندران فعالیت می‌کند.