کلنگ زنی ساختمان کانون در زمین اهدایی خیّر «خسروشاه»ی

یک خیّر در شهر خسروشاه استان آذربایجان‌شرقی، زمینی را اهدا کرد تا کار احداث نخستین مرکز کانون در این شهر نزدیک به تبریز آغاز شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مراسم کلنگ‌زنی مرکز جدید کانون در خسروشاه تبریز هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر در قطعه زمینی به مساحت 500 متر مربع زده خواهد شد که حاج اصغرعیاری خسروشاهی خیّر فرهنگ دوست، آن را به کانون اهدا کرده است.
مدیرکل کانون استان آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که ارزش ریالی این قطعه زمین حدود 15 میلیارد ریال تخمین زده می‌شود، اظهار امیدواری کرد کار احداث این مرکز فرهنگی‌هنری با همکاری و مساعدت مسوولان استانی از جمله مسوولان شهر خسروشاه بلافاصله بعد از مراسم کلنگ زنی آغاز شود.
حجت‌الاسلام جواد لطف‌اله‌پور با اشاره به نیاز کودکان و نوجوانان مستعد این شهر به توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری از همکاری و مساعدت مسوولان خسروشاه و خیّر فرهنگی این شهر قدردانی و بر تلاش همه‌جانبه کانون برای تحت پوشش قراردادن کودکان و نوجوانان شهر خسروشاه و روستاهای تابعه آن تاکید کرد.
مراسم کلنگ زنی این مرکز فرهنگی‌هنری قرار است روز پنجشنبه 16 بهمن 93 با حضور مسوولان برگزار شود.
شهر خسروشاه یکی از شهرهای استان آذربایجان‌شرقی با 50 هزار نفر جمعیت و 8 هزار دانش‌آموز در 20 کیلومتری جنوب تبریز قرار دارد.