بیست ‌و پنج کتاب‌خانه کودک در آذربایجان غربی احداث می‌شود

قربانعلی سعادت از آمادگی استانداری برای تامین اعتبار احداث 25 کتاب‌خانه ویژه کودکان و نوجوانان در نقاط مختلف استان آذربایجان‌غربی خبر داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، استاندار آذربایجان‌غربی که در مراسم گشایش دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان هم زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در ارومیه سخن می‌گفت با اشاره به نقش مهم و تاثیرگزار کتاب و مطالعه در شخصیت کودکان و نوجوانان افزود: ادارات کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ارشاد اسلامی و شهرداری پیگیری‌های لازم برای احداث این کتاب‌خانه‌ها را انجام دهند.
در این مراسم هم‌چنین حجت‌الاسلام محمد کریمی مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از مشارکت پررنگ کانون در برگزاری این نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان  قدردانی کرد.
در این بازدید معصوم قلی‌زاده سرپرست اداره‌کل کانون استان آذربایجان‌غربی نیز گزارشی از فعالیت‌ها و تولیدات کانون ارایه کرد.
 در دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان که در مجتمع فرهنگی و هنری شمس ارومیه در حال برگزاری است بیش از 100 ناشر از سراسر کشور با 21 هزار عنوان کتاب حضور دارند.
هم‌چنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز با 250 عنوان کتاب و 50 عنوان سرگرمی و محصولات فرهنگی در این نمایشگاه حضور دارد.
گفتنی‌است برپایی غرفه نمایش فیلم و ایستگاه نقاشی نیز از برنامه‌های جنبی کانون در این نمایشگاه تخصصی است.