مشارکت اعضاء کمیته در بهتر انجام شدن برنامه های دهه فجر  ضروری است

در اولین جلسه کمیته کودک ونوجوان ستاد دهه فجر استان بر مشارکت اعضاء کمیته کودک دهه مبارک فجر تاکید شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، دراین جلسه ضمن اشاره  بر زمینه سازی مشارکت اعضاء کمیته در هر چه بهتر انجام شدن برنامه ها ، با نشاط اجرا شدن  برنامه‌ها تاکید شد.
خلیل مسیحی معاون فرهنگی کانون استان و جانشین کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر دراین نشست خاطر نشان کرد: با توجه به تاکیدات ستاد کمیته کودک دربرنامه‌های امسال توجه بیشتر به خردسالان و تدارک ویژه برنامه‌های مناسب مد نظر می‌باشد.
وی با بیان این مطلب افزود: سعی کنیم در برنامه‌های امسال با ایجاد کردن فضایی شاد ، ابتکار و مشارکت اعضاء ، انقلاب و آرمان‌های آن را به کودکان و نوجوانان  انتقال دهیم.
در ادامه فرانک اسدی کارشناس مسئول فرهنگی استان ضمن تشریح برنامه‌های فرهنگی استان از اعضاء کمیته خواست تا تاریخ اعلام شده برنامه‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه کمیته کودک کانون ارسال نمایند.
وی حضور و مشارکت اعضاء کمیته کودک  را در هر چه بهتر اجرا شدن برنامه های دهه فجر ضروری دانست و افزود: هر کدام ازنمایندگان  با توجه به ظرفیت‌‌های سازمان  خود برنامه ریزی های لازم ‌ را انجام دهند و همکاری لازم را جهت برگزاری  این مراسم ملی داشته باشند.
اسدی درادامه از اعضاءخواست در این ایام برنامه‌های جذاب و با نشاط را برنامه‌ریزی کنند.
دراین جلسه یوسف درزاده مسئول حراست کانون نیز براجرا شدن برنامه‌ها با کیفیت هر چه بیشتر تاکید کرد و افزود: انتقال شایسته و موثر خاطرات روزهای انقلاب و آشنایی کودکان ونوجوانان با آرمان‌های انقلاب و رهبر کبیرانقلاب اسلامی قطعا از اهداف کمیته کودک ونوجوان ستاد دهه فجر استان می‌باشد.
وی گفت: باید با برگزاری جشن‌های شاد این وقایع را به نسل های امروزی  انتقال دهیم زیرا کودک ونوجوان امروزبا توجه به فاصله زمانی زیادی که از آن وقایع دارند  آشنایی محدودی نسبت به انقلاب دارند و این وظیفه ماست که تاریخ کشورمان را به صورت صحیح به آن‌ها یادآوری کنیم.
در این جلسه نمایندگان اداره کل کمیته‌ی امداد امام خمینی(ره) و  اداره کل بهزیستی استان حضور داشتند که بررسی برنامه‌های پیشنهادی بر اساس اهداف وی رویکردهای کمیته به دومین جلسه موکول شد.
 
پیشنهاد برگزاری یک برنامه مشترک در ایام دهه فجر توسط اعضاء کمیته، تبلیغات محیطی مشترک و جمع آوری دستاوردهای مربیان ( کانون ، مهد کودک ها ) ، اعضاء جهت برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی از مصوبات این جلسه بود.
مسوولیت کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر استان را کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر عهده دارد که اداره کل کمیته‌ی امداد امام خمینی(ره)،اداره کل بهزیستی و گروه کودک شبکه استانی اعضا این کمیته هستند.

 

َ