مرکز آفرینش‌های کانون، میزبان کودکان و نوجوانان در ایام دهه فجر

مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون، همزمان با فرارسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، وی‍ژه‌برنامه‌های متنوعی را برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مجتبی دانشور مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون، با اعلام این خبر افزود: این مرکز، همزمان با ایام مبارک دهه فجر، با برپایی کارگاه و نمایشگاه‌های مختلف مانند نقاشی دیواری، کلاژ، کاردستی، سفال، اوریگامی و... با موضوع «انقلاب»، میزبان کودکان و نوجوانان است.
 مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون گفت: این مرکز، در روز 14 بهمن با دعوت از مدارس به اجرای تئاتر زنده با موضوع «انقلاب»، برای کودکان و نوجوانان، خواهد پرداخت.
دانشور یادآور شد: از 18 تا 24 بهمن، به مناسبت هفدهمین جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان که هم‌زمان با دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی، برگزار می‌شود از خانواده‌ها، مدارس و دانش‌آموزان دعوت شده است تا در سالن نمایشگاهی مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون، میهمان غرفه‌های عرضه‌ی کتاب و برنامه‌های فرهنگی‌هنری باشند.
وی ‌هم‌چنین گفت: موزه کودک این مرکز نیز، در این ایام، نمایشگاهی از تصویرهای منتخب کتاب‌های کانون و نمایشگاهی از آثار برگزیده 16 دوره‌ی جشنواره کتاب کودک و نوجوان را برگزار می‌کند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این ویژه‌برنامه‌ها، از روز 12 تا 21 بهمن، از ساعت 9 صبح تا 16:30 به مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب، مراجعه کنند.