نشست هم اندیشی کمیته کودک و نوجوان دهه فجر در کانون کرمان برگزار شد

نخستین نشست هم اندیشی کارشناسان سه حوزه فرهنگی هنری و ادبی کانون کرمان با موضوع ویژه برنامه های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کرمان، در ابتدای این نشست محمدرضا علیزاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان، با بیان این که ایام دهه فجر فرصتی برای آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با ارزش های انقلاب است گفت: بایستی از این فرصت برای انتقال این ارزش ها به نسل های کودک و نوجوان جامعه بهره برد.
علیزاده با بیان این که نسل امروز، نسلی فهیم و هوشیار است، خاطر نشان کرد: کودکان و نوجوانان ایرانی باید با خود باوری و اعتقاد قلبی از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنند.
وی تبیین فرهنگ و آرمان های انقلاب اسلامی را برای کودکان و نوجوانان امری ضروری دانست و تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا با برنامه ریزی صحیح علاوه بر فراهم آوردن فضایی شاد و بانشاط در ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب، به سطح کیفی فعالیت های نیز توجه ویژه شود.
مدیرکل کانون کرمان یادآور شد: می توان با اجرای برنامه های متوع و خاطره انگیز، شیرینی پیروزی انقلاب را در خاطر کودکان و نوجوانان ماندگار کرد.
در ادامه این نشست کارشناسان واحدهای فرهنگی، هنری و ادبی کانون کرمان پیشنهادات خود را پیرامون برنامه های دهه فجر ارایه کردند.