فرماندار تهران با نوجوانان به گفت‌وگو نشست

فرماندار تهران ضمن بازدید از نمایشگاه هفته‌ی ملی کودک از حضور ماهانه‌ی مدیران و مسوولان در جمع کودکان و نوجوانان پایتخت خبر داد. قرار است که در این نشست‌ها میهمانان سوال‌های خود در حوزه‌های مدیریت و برنامه‌ریزی را با مسوولان مطرح کنند و با فعالیت‌های نهادها و سازمان‌های مختلف آشنا شوند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در چهارمین روز هفته‌ی ملی کودک، عیسی فرهادی فرماندار تهران و هیات همراه از نمایشگاه دست‌آوردهای سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با کودکان و همچنین غرفه‌های فرهنگی‌هنری مراکز کانون دیدن کردند.
براساس این گزارش، در این بازدید فرهادی در غرفه‌ی واحد آفرینش‌های ادبی کانون در جمع نوجوانان حضور یافت و با آنان به گفت‌وگو نشست. این نوجوانان که برای حضور در انجمن ادبی گرد هم آمده بودند سوال‌های خود را از فرهادی درباره‌ی فرمانداری‌ها و فعالیت‌های آنان در حوزه‌ی کودک و نوجوان مطرح کردند.
طی این نشست، فرماندار پایتخت مشارکت کودکان و نوجوانان در جلسات هم‌اندیشی را سبب پرورش فکر این گروه سنی دانست و از دستگاه‌های مرتبط خواست تا در این طرح که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شکل گرفته است، مشارکت کنند.
در ادامه مربیان کانون غرفه‌های پژوهش نوجوان، فعالیت‌های فرهنگی، فعالیت‌های فرهنگی، فلسفه برای کودکان و... را به فرماندار تهران معرفی کردند.
کانون امسال از 15 تا 21 مهر، در بیش از چهل غرفه برنامه‌های متنوع هنری و ادبی و فرهنگی برای بازدیدکننده‌ها و دانش‌آموزان اجرا می‌کند که در روزهای اخیر جمعی از مسوولا نیز از این غرفه‌ها بازدید کرده‌اند.
در همین حال، فرهادی در ادامه‌ی بازدید خود با حضور در غرفه‌ی سازمان‌های شرکت‌کننده در هفته‌ی ملی کودک، ضمن گفت‌وگو با مسوولان این غرفه‌ها، با آخرین فعالیت‌ها در حوزه‌ی کودکان و نوجوانان آشنا شد.