«پویانامه»؛ نشریه روزانه جشنواره پویانمایی با استقبال روبرو شد

«پویانامه»؛ نشریه روزانه نهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران با استقبال مخاطبان روبرو شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ هم‌زمان با آغاز نخستین روز جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، نشریه ویژه جشنواره در میان مخاطبان 7 سالن جشنواره توزیع شد.
در شماره نخست «پویانامه»، مطالبی از جمله پیام مدیرعامل کانون برای نهمین جشنواره، گفت‌وگو با محمدرضا کریمی‌صارمی دبیر جشنواره، گفت‌وگویی با سعید ترخانی و امیرولیخانی دو کارگردان شرکت‌کننده در بخش مسابقه سینمای ایران، گفت‌وگوی اختصاصی با رایان گروبینز؛ انیماتور استرالیایی شرکت‌کننده در جشنواره پویانمایی و برنده اسکار، گفت‌وگو با وحید نصیریان کارگردان انیمیشن سینمایی «قلب سیمرغ»، نظرخواهی از 10 چهره فعال سینمای انیمیشن و فیلم کوتاه، گزارش‌های خبری و... به چاپ رسیده است.
نشریه روزانه نهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، با مدیرمسوولی محسن حموله، زیر نظر اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و به سردبیری بهمن عبداللهی منتشر می‌شود.
«پویانامه» در 5 شماره، هر شماره 12 صفحه چهاررنگ و در قطع بولتنی به چاپ می‌رسد. این نشریه هر روز در پایگاه اینترنتی نیز به نشانی www.kanoonnews.ir قابل مشاهده است.
گفتنی است؛ نهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 17 اسفند آغاز شده و تا 21 اسفند در 7 سالن برگزار می‌شود.

نشریه روزانه جشنواره شماره 1 روز 17 اسفند 1393

نشریه روزانه جشنواره شماره 2 روز 18 اسفند 1393

نشریه روزانه جشنواره شماره 3 روز 19 اسفند 1393

نشریه روزانه جشنواره شماره 4 روز 20 اسفند 1393

نشریه روزانه جشنواره شماره 5 روز 21 اسفند 1393