لزوم توجه بیشتر به نیازهای کودکان

با افتخار می‌گویم کار نمایش عروسکی را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آموختم و از همان موقع این حرفه را به طور جدی ادامه دادم.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرضیه برومند گوینده، بازیگر و کارگردان برجسته تأترعروسکی کشور با حضور در جشن قصه‌گویی که شامگاه 28 بهمن 1394 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون برگزار شد، گفت: کانون متولی تأتر و سینمای کودک است و من هم  به مدت دو سال در کانون کنار کودکان و نوجوانان بوده‌ام.
برومند اضافه کرد: بسیاری از هنرمندان و نویسندگان کودک و نوجوان مانند من،  فعالیت خود را با حضور در کانون آغاز کرده‌اند.
وی از مسؤولان کانون خواست: به خاطر بچه‌ها بیشتر از قبل به نیازهای کودکان توجه کنند.
برومند همچنین درحاشیه این جشن گفت: نام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بسیار بزرگ است و به همین دلیل باید کارهای بزرگی انجام دهد.
این هنرمند تصریح کرد: کانون بعد از انقلاب اسلامی در زمینه فیلم‌سازی پیشرفت‌های خوبی داشته است و حضور جوانان هنرمند در کانون می‌تواند زمینه‌ی تولید آثار نمایش عروسکی به ویژه تئاتر سیار را برای کودکان فراهم کند.
جشن قصه‌گویی با حضور علی‌رضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون، محمد علی شامانی معاون فرهنگی، مدیران استانی کانون، قصه‌گویان ایرانی، خارجی و مربیان به عنوان یکی از برنامه‌های جانبی هجدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی بود، که برگزار شد.