نگاهی به جایگاه و آداب قصه و قصه‌گویی

کارگاه آموزشی با موضوع‌های «جایگاه قصه و عروسک در موزه‌ها» و «نگاهی به ارباب معرکه وآداب قصه‌گویی در ایران»، در روز سه‌شنبه 27 بهمن، برپا می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کارگاه «جایگاه قصه و عروسک در موزه‌ها» با سخنرانی مسعود ناصری متخصص و صاحب‌نظر در حوزه روانشناسی کودک روز سه‌شنبه 27 بهمن 1394، ساعت 8 تا 11:50 صبح در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون در خیابان حجاب، برگزار خواهد شد.
هم‌چنین، کارگاه «نگاهی به ارباب معرکه وآداب قصه‌گویی در ایران»، ساعت 16 تا 19 با حضور بهروز غریب‌پور کارگردان تئاتر، سینما و مدرس نمایش عروسکی، در سالن کنفرانس شماره یک مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون، اجرا می‌شود.
علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون هم در نشستی خصوصی با قصه‌گویان خارجی از ساعت 16 تا 18 در سالن کنفرانس شماره دو مرکز آفرینش‌های کانون، گفت‌و‌گو می‌کند.
برنامه‌های بخش علمی هجدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در روزهای 24 تا 29 بهمن 1394، هر روز از ساعت هشت صبح آغاز می‌شود و تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت.
هجدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی قرار است طی روزهای 27 تا 30 بهمن 1394 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار شود.
مراسم پایانی و تجلیل از برگزیدگان و راه‌یافتگان به مرحله نهایی جشنواره عصر روز 30 بهمن در محل سینما کانون واقع در خیابان شهید بهشتی- خیابان خالداسلامبولی(وزرا) مجتمع فرهنگی شهید ملک شامران برگزار خواهد شد.