استقبال مدارس از نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان

استقبال از دومین روز نمایشگاه با حضور مدارس تهران، نسبت به روز اول مناسب ارزیابی می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دومین روز هفدهمین دوره‌ی جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان درحالی از صبح روز یک‌شنبه آغاز به کار کرد که استقبال از آن نسبت به روز گذشته بیشتر بود. بر اساس اعلام غرفه‌داران حاضر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری، آمار بازدید و خرید کتاب‌ها و محصولات فرهنگی‌ در دومین روز مناسب بوده است.
در ساعات ابتدایی صبح این روز، تا بعدازظهر بسیاری از کودکان در کنار خانواده‌هایشان، هم‌چنین سه گروه از مدارس مختلف تهران به همراه مسوولان مدرسه به سالن محل برگزاری نمایشگاه آمدند و از کارگاه‌های هنری و نمایشگاه بازدید کردند.
محسن حموله مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون در این رابطه می‌گوید: در شلوغی‌ راهروهای نمایشگاه خیلی از خانواده‌ها دست در دست فرزندان‌شان در میان کتاب‌های موجود در غرفه‌ها می‌چرخند و از هر فرصتی نیز برای گرفتن عکس‌های یادگاری در کنار یار مهربان استفاده می‌کنند. صدای شادی و خنده کودکان در دومین روز نمایشگاه از ساعت‌های ابتدایی در سالن پیچیده و در روحیه‌ی غرفه‌داران و مسوولان نمایشگاه هم تأثیرات زیادی داشته است.
آثاری که در این نمایشگاه از سوی 47 ناشر ارایه شده، با تخفیف‌های 20 و 10 درصدی عرضه می‌شود. این نمایشگاه هم‌چنین برنامه‌ی روزانه‌ی نمایش فیلم و انیمیشن و اجرای تئاتر در دو نوبت صبح و عصر به صورت رایگان دارد.
این دوره از جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان در قالب یکی از برنامه‌های کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاد گرامی‌داشت دهه‌ی فجر برگزار می‌شود.